Vijftien jaar geleden heb ik, Vincent Voorduin, mijn eigen ontwerpbureau opgericht vanuit het idee om een positieve impact te maken binnen de wereld van branding en marketing. Tijdens mijn werk bij reclamebureaus viel het me op dat de nadruk vooral lag op het visuele aspect, terwijl er te weinig aandacht werd besteed aan het creëren van een authentiek merkverhaal. Voor mij is een sterk merk gebaseerd op authenticiteit, een verhaal dat klopt en waar het visuele aspect een naadloze aanvulling op vormt. Mijn werk voor organisaties zoals TNO en Stichting Matchis, waarbij ik de branding en merkstrategieën voor heb ontwikkeld, illustreert voor mij het streven naar authenticiteit én impact.
Naast het ontwerpen, creëer ik ook merkstrategieën, ontwikkel ik webteksten, optimalisatie voor SEO, opzetten van SEA-campagnes, verzorgen van fotografie en videoproductie, en maak ik gebruik van sociale media tools om ervoor te zorgen dat jouw merk alle aandacht krijgt wat nodig is. Dit alles met toewijding aan mijn trouwe en enthousiaste klanten. En goed om te weten wellicht, tijdens het branding en marketing proces heb je alleen met mij te maken om te schakelen.
De innerlijke spark die ondernemers drijft om hun onderneming op te zetten of te professionaliseren geeft mij de energie en creativiteit om mooie ontwerpen te maken en merkstrategieën te ontwikkelen. Ik ontwerp nooit alleen maar een mooi beeld. Er zit altijd een gedachte achter, gecombineerd met een heldere strategie om jouw merk te laten shinen.
Bekijk hier de presentatie > Zinnergy | customer journey ZZP en MKB