Zinnergy in Haarlem

Zet de volgende stap voor jouw onderneming 

De Geluksroute

Huisstijl Ontwerp | De Geluksroute

De Geluksroute is een innovatieve lesmethode die zich richt op de persoonlijke ontwikkeling van scholieren, met als doel hen te begeleiden naar een gelukkig, betekenisvol en maatschappelijk betrokken leven. De methode biedt leerlingen de tools om zichzelf op diverse vlakken te ontwikkelen en hun eigen pad te vinden.

Het Huisstijl Ontwerp proces

Het ontwerpproces voor de huisstijl van De Geluksroute is voortgekomen uit de behoefte om een visuele identiteit te creëren die de kernwaarden van de methode weerspiegelt: welzijn, zelforganisatie, groei en verbinding. Het doel was om een uitstraling te ontwikkelen die vertrouwen, toegankelijkheid en inspiratie uitstraalt.

Visuele Identiteit

De huisstijl van De Geluksroute is ontworpen met een warme en uitnodigende kleurstelling, dynamische vormen en speelse elementen die de groei en ontwikkeling van jongeren symboliseren. De visuele identiteit ondersteunt de boodschap van de methode en versterkt de herkenbaarheid binnen het onderwijsveld en met als doel jongeren aan te spreken.

Website Ontwerp

De online aanwezigheid van De Geluksroute is een essentieel onderdeel van de merkstrategie. De website is ontwikkeld met een focus op gebruiksvriendelijkheid, toegankelijkheid en een heldere structuur, zodat zowel docenten als leerlingen eenvoudig informatie kunnen vinden en gebruiken. Interactieve elementen en visuele storytelling dragen bij aan een inspirerende digitale ervaring.

Merkstrategie gericht op groei en welzijn

De Geluksroute streeft ernaar om een veilige en ondersteunende omgeving te bieden waarin leerlingen zich vrij voelen om te ontdekken en te groeien. De methode is gebaseerd op wetenschappelijk onderbouwde principes en richt zich op zowel het individuele welzijn als de samenwerking binnen de schoolgemeenschap. Door middel van een doordachte huisstijl en sterke merkpositionering draagt De Geluksroute bij aan de bewustwording en implementatie van persoonlijke ontwikkeling binnen het onderwijs.

Met een herkenbare en inspirerende visuele identiteit ondersteunt de huisstijl van De Geluksroute de missie om jongeren praktische handvatten te bieden voor een betekenisvol en gelukkig leven.


Huisstijl Ontwerp De Geluksroute

de geluksroute


Website Ontwerp De Geluksroute

De Geluksroute

Referenties

Carlijn van der Kulk

Carlijn van der Kulk huisstijl haarlem

Ik heb een superfijne brainstormsessie gehad met Vincent. Vincent is een vakman die echt luistert en inspireert. Ik ging geïnspireerd en met concrete handvatten de deur uit!

Carlijn van der Kulk

Jessica Jense‎n

havo de hof purpose branding marketing huisstijl positionering Haarlem

We hebben het proces waaronder brainstormsessie als heel prettig ervaren, er werd goed met ons meegedacht en goed geluisterd, de ontwerpen zijn een aantal keren aangepast om tot het meest passende ontwerp te komen en we zijn ontzettend tevreden over het eindresultaat.

Jessica Jense‎n

Marianne Vermeer

Vincent heeft mij ondersteund in mijn zoektocht naar hoe ik mijn onderneming op de kaart kon zetten. Na een frisse start doormiddel van een leuke opdracht kon ik kenbaar maken welke kant ik op wilde. Een telefoongesprek of vraag/ en of opmerking in de zoektocht was nooit ’te veel’. Het is mooi geworden, passend bij wie ik ben en wat ik wil uitstralen met mijn praktijk.

Marianne Vermeer

Barbara Kuil-Jipping

purpose branding marketing huisstijl positionering Haarlem

De samenwerking was een zeer prettig en voortvarend proces. Vincent werkt verrassend en begrijpt snel wat je als bedrijf wilt uitstralen. Hij werkt vanuit een ‘succes flow’ om samen te werken aan een mooi design (huisstijl) in een enorm tempo en met veel enthousiasme.

Barbara Kuil-Jipping

Bert Elbertse | Matchis

purpose branding marketing huisstijl positionering Haarlem

We hebben met Vincent snel en prima gewerkt. Voorstellen voor een geheel nieuwe huisstijl kwamen snel na een goede en degelijke voorbereiding. Met resultaat waren we dan ook beslist tevreden. Erg positief was dat er snel kon worden geschakeld toen er op het laatst door ons toch nog enkele wijzigingen gewenst waren.

Michiel Vermeulen

Eline Moor

Echt een aanrader dit bedrijf! Met Vincent kan je super snel schakelen, had ik heel fijn contact en het beeldmerk wat hij heeft gemaakt vind ik ronduit briljant. Heel blij dat ik met Zinnergy in contact ben gekomen.

Eline Moor

Wouter Klijn

Ik ervaar Vincent als een zeer prettig persoon, waarbij hij echt aansloot bij mij en mijn uitdagingen als beginnend ZZP-er. Daarnaast komt Vincent mede dankzij de brainstormsessie met hele concrete en mooie oplossingen voor de branding van mijn praktijk en mijn propositie. Ik raad Vincent dan ook zeker aan!

Wouter Klijn

Mariella

Mijn eerste ervaring m.b.t. het ontwikkelen van een huisstijl ontwerp en website ontwerp. Contact over en weer heb ik als aangenaam en plezierig ervaren. Goede follow up en een zo goed mogelijk inlevingsvermogen in de branche. Ik zou Zinnergy zeker aanbevelen aan vrienden/collega’s om mij heen die een huisstijl ontwerp of website willen ontwikkelen en ik hoop zeker in de toekomst met Zinnergy te samenwerken.

Mariella

Annemarie de Blois

Ik heb Zinnergy ervaren als betrokken en creatief. Door de brainstormsessie die Vincent bij aanvang gebruikt, weet hij een koppeling te maken met wat er echt nodig is om mijn website uitnodigend te maken voor nieuwe cliënten. Fijn de ondersteuning met mijn branding en marketingstrategie.

Annemarie de Blois

Martin Blonk

De werkwijze en de brainstormsessie die Zinnergy hanteert om tot een huisstijl ontwerp en website ontwerp te komen is effectief en innovatief.

Martin Blonk

Laurien

Zinnergy heeft een frisse blik op design. Vincent neemt de tijd nemen om samen te werken aan een passende huisstijl.

Laurien

Patrick Tukker

Vincent is fijn om mee te werken en één van de meest creatieve professionals die ik ken. Door zijn jarenlange ervaring in branding en marketing weet hij altijd tot prachtige resultaten te komen.

Patrick Tukker

Waar kan ik je mee van dienst zijn?