UW AUTHENTIEKE BRAND STORY CREËERT VERTROUWEN
Steeds meer merken begrijpen de kracht van storytelling om hun aanwezigheid en identiteit te transformeren. Iconische merken zoals Disney en Coca-Cola beseffen al lang de kracht van hun brand story om een band met hun publiek op te bouwen. Bedrijven zoals Apple en Calvé Pindakaas hebben beide al jaren lang een zeer sterke brand story.
DE KRACHT VAN VERHALEN
Er is een goede reden voor de populariteit van een brand story onder merken, bedrijven en individuen. Verhalen zijn een krachtig hulpmiddel bij menselijke communicatie. Onderzoek toont aan dat het menselijk brein op een diepgaande manier reageert op de beschrijvende kracht van verhalen.
UW BRAND STORY IS PURPOSE DRIVEN
Met andere woorden, een door ons gemaakte brand story wordt niet gedomineerd door een held die het bedrijf met leven en kracht doordrenkt. Nee. In plaats daarvan is het geïnspireerd door mensen die deelnemen, creëren, verbinden en zo het verhaal van groei en succes samen ontwikkelen. Kortom, persoonlijkheid drijft het verhaal. Maar het verhaal is geen biografie. Het is de evolutie van een onderneming verteld met persoonlijkheid omdat mensen zich met een authentieke onderneming willen verbinden.
OPZET VAN EEN BRAND STORY:
• Probleem
• Oplossing
• Succes
Elke brand story heeft een begin, een midden en een einde. Door middel van een interview en vragenlijst wordt precies helder voor ons waar uw brand story over zal gaan. Binnen een week ontvangt u een eerste versie die wij steeds verder ontwikkelen tot de brand story geheel naar wens is.
Merkverhalen zijn geen marketingmateriaal. Het zijn geen advertenties en het zijn geen verkooppraatjes. Merkverhalen moeten worden verteld met de merkpersoonlijkheid en de persoonlijkheid van de schrijver. Niet pakkende verhalen zullen geen lezers aantrekken en behouden, maar verhalen boordevol persoonlijkheid wel.
Ontvang vrijblijvend onze tarieven.