Logo en Huistijl Ontwerp |
Het ontwerpproces van de huisstijl en positionering voor VitaalVerdiend is er gericht op zichtbaar maken en bevorderen van de vitaliteit en gezondheid van werknemers door middel van innovatieve en effectieve programma’s voor werkgevers.
Het Creatieproces voor VitaalVerdiend
VitaalVerdiend is ontstaan vanuit de behoefte in de markt aan een gezondere duurzame werkomgevin, waarin werknemers worden gestimuleerd om een gezondere levensstijl na te streven. Ons creatieproces begint altijd met een pakkende brainstormsessie om zo de unieke kernwaarden en USP’s helder te maken. In deze sessie kwam onder naar voren dat het streven naar vernieuwende oplossingen die de gezondheid en vitaliteit van werknemers bevorderen de kern is van de merkstrategie van VitaalVerdiend.
De merkidentiteit wordt gekenmerkt door de toewijding en expertise aan het verkrijgen van subsidies, wat tot uiting komt in het logo dat elementen van vitaliteit bevat en maken van de juiste keuzes door middel van een doolhof. Waarin ook het begeleiden van klanten naar voren komt in het rijk der subsidies.
Omschrijving Merkstrategie
VitaalVerdiend maakt bedrijven wegwijs in het doolhof van subsidies en financieringen. Hun aandachtsgebieden zijn Innovatie, Duurzaamheid en Internationaal Ondernemen. Zij brengen de mogelijkheden in kaart en stellen de aanvraag voor op. Zo doet men waar de klant goed in is en doen zij waar zij goed in zijn.
Logo en Huisstijl Ontwerp VitaalVerdiend