Merkstrategie |
Het huisstijl ontwerp van Flitz Events, weerspiegelt een bedrijf dat gevestigd is in Scheveningen en gespecialiseerd is in het organiseren van unieke en onvergetelijke evenementen met een focus op avontuur en plezier.
Het Ontwerpproces van de huisstijl voor Flitz Events
De positionering van Flitz Events had de insteek om de behoefte aan opwindende en originele evenementen die mensen samenbrengen uit te dragen. Mijn creatieproces begint altijd met het streven naar vernieuwing binnen de bestaande kernwaarden van een bedrijf en in dit geval het naar voren laten komen van originele events voor hun klanten.
Evenementen en Avontuurlijk Ontwerp
Bij Flitz Events draait alles dus om het creëren van avontuurlijke en dynamische evenementen die de zintuigen prikkelen en een indruk achterlaten zagen we in de brainstormsessie. De nieuwe merkidentiteit wordt gekenmerkt door hun passie voor avontuur, plezier en de unieke locatie aan de prachtige kust van Scheveningen, wat tot uiting komt in het logo met elementen van de vlieger en positieve en enthousiaste kleuren. Wij zagen dat zij ernaar streven om elk evenement met de grootste zorg en aandacht te ontwikkelen, waarbij ze innovatieve concepten combineren met een begrip van de wensen en behoeften van onze klanten.
Merkstrategie ondersteund door Plezier
Bij Flitz Events geloven ze dat plezier en avontuur de sleutel zijn tot het creëren van waardevolle herinneringen én het versterken van (zakelijke) relaties. Daarom zetten zich in om unieke en op maat gemaakte evenementen te organiseren die zorgen voor een onvergetelijke ervaring voor hun klanten. Zij richten zich op verbinding met hun klanten en events. Of het nu gaat om bedrijfsuitjes, teambuildingactiviteiten of speciale gelegenheden, de kern van de merkstrategie is het streven om elk moment bij Flitz Events tot een bron van plezier te maken.
Referentie Klant
Cheyenne Nieuwenhuizen | Online Marketeer | Flitz Eventz
Uitstekende samenwerking met Zinnergy: Creativiteit, Ondersteuning en Comfort
Als medewerker van een evenementenbureau kan ik met volle overtuiging zeggen dat onze ervaring met Zinnergy voor het ontwerpen van ons nieuwe logo en huisstijl ronduit fantastisch was. Vincent van Zinnergy speelde een cruciale rol in het proces, vooral op momenten waarop we vastliepen. Hij wist ons te helpen bij het stellen van de belangrijke vraag: “Waarom doen we wat we doen?” Deze vraag opende de deur naar een schat aan creatieve mogelijkheden en Vincent kwam met meerdere suggesties die stuk voor stuk van uitzonderlijke kwaliteit waren.
Wat de samenwerking met Zinnergy zo bijzonder maakte, was de informele en comfortabele sfeer waarin we konden werken. Er hing geen druk, en dat gaf ons de vrijheid om onze ideeën vrijuit te uiten en te verkennen. Dit resulteerde in een eindproduct waar we echt trots op zijn. Kortom, Zinnergy heeft bewezen een betrouwbare partner te zijn die niet alleen uitblinkt in creativiteit, maar ook in ondersteuning en comfort biedt gedurende het hele proces. Ik kan Zinnergy van harte aanbevelen.